neděle, května 22, 2005

Druhá - věčná - hodná...

Hodná... to je to pravé slovo pro Tebe. Rodinný typ. Krásná prsa. Přecitlivělá. Vysoká. Na mně závislá. V sexu bojácná.

Byla jsi tenkrát jiná; cítil jsem z Tebe odvahu a sílu, cítil jsem nespoutanost, cítil jsem energii a touhu dělat vše po svém. Jak dlouho jsme spolu tím, že spolu nejsme? Několik let; vztah se rozplynul, oficiality pominuly, občasný sex přerušovaný Tvými vztahy (Tvým vztahem) zůstal. Mladická nadšenost je dávno pryč, přibyla zkušenost, ale i pohodlnost a lhostejnost...

Tvoje poprvé: s někým jiným. A druhé poprvé, možná ještě důležitější? Také. Byla to moje vina, sex pro mě nikdy nebyl tak důležitý. Teď, když se chvěješ a umíráš v jednom okamžiku, jsem rád, že je to se mnou. Náš vztah je založen na jednom dni v týdnu; to je právě tak akorát, nikdy spolu nebudeme více, tak to nemůže být. A méně? Mám na to, být bez Tebe? A Ty?

Ty bohužel ne... jsi teď jiná. Slabá. Zoufalá. Mám Tě omotanou okolu prstu. Je to smutné, je mi ze sebe nanic, ale ještě více je mi líto Tebe... Ztratila jsi se ve svém životě a já nejsem ten, kdo Ti může pomoci. Jsem až příliš někde jinde, až příliš ve svých snech, až příliš chci odseknout chapadla minulosti, až příliš se chci (nevědomky? vědomky!) odrovnat a zničit...

2 Věčná: will you wake up? And when? Please, do it so, leave me alone...

ND Rulandské bílé, Znovín Znojmo...