čtvrtek, března 02, 2006

Každý má svoji cestu...

... a tu svou měl i Timothy Treadwell. Snílek, solitér, blázen, hrdina, Grizzly Man; ztracenec našeho světa, hledající smysl života v boji proti všemu a všem, plný odvahy a lásky, bláznovství a zaslepenosti, neschopný reálného života, ale přitom plný síly a lidskosti...



Někdy jsem jako on - raději sám než s někým; mám rád tichou vůni samoty, chladivý večerní vítr, příjemné kapky letního deště i poslední paprsky mizejícího slunce...



Nedokážu nic cítit; jsem vyprahlý, naprosto bez emocí, stal se ze mně chladný manipulátor cizích osudů, míchám lektvary dnů a minut patřících mně i ostatním, nevěřím v budoucnost, zaprodal jsem své sny - ale jsem za to rád, jsem svobodný, volný, ... žiju.

NP Every morning in this week I listened to Losing my Religion and Everybody Hurts by R.E.M....